AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   08.06.09 16:30

Öyle yapcam zaten yaaa....Kopkop Very Happy Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
yldzz

avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 05/05/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   08.06.09 18:00

ayyy izmirde gezmediğim yer kalmadı valla kızlar mağzalar acayip indirime girmiş Very Happy
eee napıyoruz? xD ----xP
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   08.06.09 23:08

Soruyon mu biDe utanmaz Very Happy
Doğruuuu mağazalara hücummmmmmmmmmmmm Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
yldzz

avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 05/05/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 12:38

Very Happy gidelim dicem ama para bitti xD Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 13:04

Aynen yaaa... Very Happy Very Happy Yılsonu için elbise ayakkabı felan aldım tüm paramla taßi oda boşa gitti... Sad

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 17:34

çok saçma valla bahar*m ya bize de yapmamışlardı çok üzülmüştüm sonuçta liseye başlarken insan bi parti istiyo Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 19:38

Evet yaa...Müdürü son kez ikna etme çabalarına gircem ama ikna olmazsa artık çok kırılcam...5'ler okuldan gitmiyolar onlara yapıyo...Biz okuldan gidiyoruz bize yapmıyo Sad

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 20:02

gıcık olmuş o ya iyice xD bize de yapmamıştı x(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 20:04

Kızım o yapcaktı ... 8/ßler kapının kolunu kırmış çok sinirlenmiş...Onlar yüzünden bizde yapamıyoruz... Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 20:05

bizde de öle bi olay olmuştu ama daha ayıp xD ondan bize de yapmaktan vazgeçti xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 20:09

Hmmm.... Şansımıza bak yaa =D
Ben yarın isticem yine bakalım inş. yapar yaaa

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   09.06.09 20:11

inş ya ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Fatma

avatar

Mesaj Sayısı : 63
Kayıt tarihi : 26/05/09

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   10.06.09 19:17

sbs bitti özgürüz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   11.06.09 11:16

ee napıyorsunuz bakalım xD geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yldzz

avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 05/05/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   11.06.09 18:46

Kopuyoruz kızlar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   11.06.09 20:24

PARTİ SÜPERDİİİİİ...... (= (=
Müdür izin vermedi ama kütüphanede harika oldu benCe... xD

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
yldzz

avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 05/05/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   11.06.09 21:03

ewt:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   11.06.09 22:02

İlk başlarDa durgun gidiyodu dedim heralde hiç kimse dans etmicek sonra bi baktım koptuk yaaa harikaydı... Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   12.06.09 18:10

sewindimm eğlendiğinize ... cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   12.06.09 21:40

Sağol şenay*mMm... (:
Sen neler yapıyon bakalım okul bitti...Karnen nasıl ? Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   13.06.09 11:57

iyi bende tatlım çok güzel ya xD takdir!! ayrıntı yok tmm xD king
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   13.06.09 15:02

Tamam tatlım tebrik ederim...ßende takDir aldım.. Very Happy

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   13.06.09 15:04

muck sana ya bende seni tebrik ediyorum bhr*m
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 606
Kayıt tarihi : 22/04/09
Yaş : 22
Nerden : Her yerDen..xD

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   13.06.09 15:06

Sağol canım...

_________________

Benim kaybım oLmaz sen kaybedersin
Arkamdan iş çeviriLmez öğrenmeLisin
YaLnız kaLmam dostLarımı biLirsin
AsLa umrumDa oLmaz kendi kaybın biLirsin
Dönüp arkana bakma oLmayan gururunu yitirirsin
Hiçte umrumda değiLsin! Şimdi gidebiLirsin !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bhrobert.twilight-vampire.com
go$$ip
Süper moderaTör
Süper moderaTör
avatar

Mesaj Sayısı : 324
Kayıt tarihi : 09/05/09
Yaş : 24
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   24.06.09 20:07

ee neler yapıyon bakalım ??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
TWİLİGHT SOHBET KÖŞESİ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki
 Similar topics
-
» Misafir Sohbet yeri
» Sohbet Kutusuna Arkaplan Resmi Eklemek
» Sohbet Kutusu
» Sohbet Kodu
» Online Sohbet Nasıl Yaparım ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Twilight :: Üyeler arası geyikler...-
Buraya geçin: